Biljard och sushi...

2008-04-13@21:24:05
Ja du läste rätt... Vi tar det från början...
Jag, Emma och Kristin var och spelade biljard vid fyratiden... och det är härmed bevisat att jag suger på biljard ^^ men kul var det iaf... Sen kom det fram ngn som frågade om vi alla tre var syskon :O De hade tydligen haft stora problem då de diskuterat detta och kom fram till att de var tvungna att fråga.. Vi är faktiskt inte så lika... det är det som är så kul med det hela ^^
Efter spelandet gick vi till en sushirestaurang... Emma och Kristin skulle käka sushi och jag följde med för att vänta på att min buss skulle gå... Jag var rätt nyfiken på hur det smakade så jag var tvungen att ta en tugga... ingen höjdare det där inte ^^ Om jag ska försöka beskriva hur det smakade så kan jag säga så här: Tänk er sockervattenkokat ris med lax ovanpå som hade samma konsistens som en levande fisk... typ ^^ men jag kan i alla fall säga att jag smakat ^^

Så var man ledig imorgon då :) extra lång helg... tyvärr kommer dagen typ bestå av fysikplugg... men den dagen den sorgen... Är det förresten ngn som vet ngn snäll person som kan fixa hemsidor?? Jag kan nämligen inte och det är rätt frustrerande... :/


Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0