Firande med kusinerna :)

2008-04-12@19:40:31
Vi firade morfar idag :) "Vi" innefattar min familj, mina kusiner och mormor och morfar... Morfar fyllde 75 i onsdags :D Vi firade även pappa, moster och min kusin som alla fyller i april... Jag kan också tillägga att morfar fick ett teleobjektiv till sin Nikon d50... :D Han blev väldigt glad :)

Jag ska minsann spara till en systemkamera...!!! på tal om filmjölk... Det lär nog ta ett tag men jag har ju min älskade kamera så jag behöver ju inte vara utan, dessutom funkar den väldigt bra :) Det är bara det att system är snäppet bättre... Jaja får se hur det blir...

Dagen blev rätt så... hmm... flummig XD Fast vi var faktiskt seriösa ett tag, innan vi fick för oss att gå ut och hoppa... ja ni läste rätt... vi var ute och hoppade! eller rättare sagt alla andra hoppade och jag fotade ^^ Bilder kommer snart, i ett annat inlägg...

Det var väl dagen det... eller förresten inte... jag skulle kunna skriva mkt mer men då skulle ni tröttna... har redan skrivit bra mkt ^^

Nu ska jag ta och leta fram lite bilder från dagen så får ni se dem sen :)

Grattis på 18 års dagen Sofie :) Hoppas du får en underbar dag vännen <3


Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0