Ny layout (igen)

2008-04-11@23:44:16
Så har man fixat en ny layout, igen... men det visste ni ju redan att jag skulle :)  Är den här bättre än förra eller bara skräp som ska kastas?? Tänkte att eftersom det är vår (eller ska vara i alla fall, dumma snö!) så ville jag ha lite mer grönt... Jag gillar att pyssla med sånt här så ni får stå ut med det ^^

Ska väl ta och sova lite nu...
God Natt!

Postat av: Krill

Jag tror jag tycker den är bättre, men så är jag lagt åt det gröna växt hållet. Den är jätte fiiin!
Du har verkligen gjort det bra, tycker jag iaf

2008-04-12 @ 00:01:33
Postat av: Emma

Den här är bättre :) Grönt och svart! Det är fina färger det :D
Kram

2008-04-12 @ 00:36:33
URL: http://honeybii.blogg.se

Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0