7:e gången gillt...

2008-08-24@19:49:26
Har varit dålig på att uppdatera de senaste dagarna men detta beror på att jag haft fullt upp och dessutom har jag en massa skitvirus på datorn... blir kanske datorlös en vecka nu eller ngt... inge vidare, speciellt inte eftersom jag fotat en massa i helgen och vill få ut dessa bilder på hemsidan...

jaja... helgen har i alla fall varit händelserik. Det började med Sing Star kväll i fredags :) Detta var underhållande men jag suger på att sjunga och så är det med det :P
Var även och fotade på travet (Gävle Horse Show) en stor del av kvällen.

Lördagen började med en tur till Horse Show. Skulle egentligen dittill åtta då allt satte igång men eftersom jag kommit hem vid två så kändes inte det så kul så jag kom dit vid tio... tog mig en liten sovmorgon men deta får an göra på helgen tkr jag :P
Efter lunch skulle vi till Stockholm för ev. ballongflygning för pappa. Vi var 100% säkra på att det inte skulle bli något men när vi kom ca 200 m från oss så fick vi reda på att det skulle bli av :D 7:e gången gillt... :P
Halv fem var vi på Upp & Ner (de som anordnar flygningarna) och efter lite info så åkte vi ut till startplatsen. Där fick deltagarna, pappa m.fl. alltså, hjälpa till att sätta ihop ballongen :) Det var världens största, den var 40 m hög och chockrosa :D snyggt!!!
Sen när de lyft skulle vi försöka följa efter ballongen genom stan. Detta gick till en början men sen fastnade vi vid en sjö som vi inte kom runt och när vi väl tog oss över hade ballongerna försvunnit. Vi irrade omkring i närmare en och en halv timme men till slut, efter guidning av pappa och en från Upp och Ner, hittade vi landningsplatsen XD
Kom hem vid tolv, då blev det hopp i säng för att sen gå upp vid halv tio för en heldag på travet :)

Dagen spenderades som sagt på travet tilsammans med Jeny och Lovisa :) Det var först ett monte lopp kat. A och lite senare ett för kat. B, detta var alltså Monte SM :) sååå söta ponnies :)

Sen blev det stortrav, det var slut vid halv fem. Vi var även ner till stallarne och hälsade på hästarna :)
Kameran var såklart med och jag fick en del leenden och "tummen upp" från kuskar som såg mig, alltid kul!! :)

Nu sitter jag vid familjens bärbara då min dator virussöks. Hoppas jag får tillbaka den snart, vill kunna fixa bilder :P

Jaja, nu blev det ett långt inlägg men det får ni stå ut med. Ska försöka vara lite mer aktiv!


Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0