Första skoldagen

2008-08-20@18:00:49

Första dagen i skolan idag. Hände en del bra saker :) Vi har bland annat fått en ny klasslärare, som verkar bra, honom ska vi f.ö. ha i Samhällskunskap. Vårat schema gillas av mig, slutar inte så jättesent då vi troligen kan flytta projektarbetestimmarna till håltimmar som vi har :)

En lite onödig sak var det 7 minuter långa (ja, jag kollade tiden :P) så kallade uppropet i aulan. Rektorn kom in, hälsade, sa typ att nu är vi äldst på skolan (som om vi inte visste det redan) och sen typ hej då XD Hade kanske inte varit så onödigt om det inte varit för det faktum att vi hade typ 45 min dötid i väntan på detta... Fixade i alla fall mitt lösenord som jag glömt under sommaren (lalala)

Nu ska jag fortsätta uppdatera hemsidan. Fixar tumnaglar nu (få inga ideer för er, jag vet nog vad ni tänker :P). Funderar även på ett nytt utseende, både för hemsidan och bloggen, tycks om det? Får se hur det blir, som jag är har jag redan tröttnat...



Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0