Ponnyhopp

2008-08-17@16:31:36
Var med Jenny till Ponnyklubben idag för att fota ponnyhopp :D
Vädret var grått och trist men vi klarade oss från regn i alla fall :) regnade bara lite när vi cyklade hem...
Åkte strax före halv tio och var hemma vid två, fotade en hel massa :P Lite (väldigt) dryga banor bara, fanns nästan inget bra fotoställe någonstans!!! Fick max tre fotomöjliga hinder om jag inte skulle behöva springa runt som en anna dåre... men det löste sig iaf... fick lite bilder på de jag "fick i uppdrag" att fota i alla fall :)

Bilder kommer... håller på att redigera alla från veckan också, dessa kommer också... den som väntar på ngt gott... ^^


 Okeeej... bilderna kommer nog dröja ett tag. Min dator har tydligen segat ner sig ngt grymt under veckan som gått och det är grymt jobbigt att jobba med den, ska göra mitt bästa men det kan bli problem...

Postat av: Emma

Brukar tillochmed din dator jogga.. herrejösses, du är läskigt hurtig ^^

2008-08-17 @ 20:51:56
URL: http://honeybii.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0