Stockholm

2008-08-03@23:43:50
Hemma igen efter en helg på ett lyxhotell i Stockholm (Grand Hotell Saltsjöbaden =))... dessvärre började fredagen sämre... jag vaknade av att mitt öga rann och sved ngt grymt... jag kunde inte öppna det :S fick en akuttid till Hälsocentralen där de skrev ut ögondroppar och ögonsalva åt mig... dessuom får jag inte använda linserna på minst en månad och bör inte heller sminka mig när det är som värst :S hmm...

Hotellet var i alla fall helt otroligt fint!!! :D

Lördagen tillbringades på en guidebåt... rätt intressant om man bortser från det faktum att jag satt med solglasögon och keps och knappt kunde titta ut pga mina överljuskänsliga ögon :/ Därefter blev det en tur på lite olika museum... på Riksidrottsmuseet hade de en gammal curingsten :) me like!!! :P

Idag blev det fjärilshuset och lite shopping... Fotade en hel massa fjärilar och införskaffade ett par enligt mig, söta ballerina :)

Sen bar det av hemåt... skulle egentligen ha joinat Emma och Kristin och tältat och haft en massa kul men pga mina pissögon så skippade jag det... Skulle inte må så bra av att sova i ett kallt tält, eller gå på grönan och få en massa vind i ögonen av attraktionerna... blä... får hitta på ngt här hemma... blir nog trav på tisdag...

på tal om trav... bilder från nattravet kommer, orkar inte nu... Bilder från Stockholm kommer de också... vänta bara :P

Nu ska jag gå och ha på ögonsalva och sen ska jag sova...
God natt!!!


Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0