Veckan

2008-08-29@17:25:35
Har varit otroligt seg med att uppatera jag vet, och jag vet också att jag sa att jag skulle bli bättre på det... så det kan bli :P
Har i alla fall haft grymt mkt att göra hela veckan så får väl skylla lite på det. Det har varit ridning (gånger två), halkkörning (som jag berättat om), optikern (har f.ö. beställt nya glasögon :D) och frissan (blev nöjd :)) har även farit på ett curlingmöte :D Blir is den 6:e oktober eller helgen innan :) längtar ihjäl mig!!!!!!!!!!!!

Och jag fattar fortfarande inte att det är fredag... fast jag trodde iofs att det var fredag i går kväll så jag är nog lite väck just nu...

Sitter och redigerar bilder, min dator funkar riktigt bra nu. Viruset är borta och den är snabbare, så nu är det inte alls lika tålamodskrävande att sitta här... puh...

Nu ska jag återgå till bildredigeringen, lägger ut bilder här om jag orkar... kan bli rätt mycket, hemsidan ska i alla fall bli uppdaterad.

Och förresten ska jag på ngt ikväll som jag inte vet så mycket om... halv åtta ska vi i alla fall träffas :)


Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0