Dan före dan

2008-12-23@22:10:14
Jag och Jenny åkte ut till mormor och morfar för att träffa kussarna från Sävsjö innan morgondagen =) Mycket trevligt! Stannade där nästan hela eftermiddagen =) När vi kom hem väntade middag och lite senare blev det julmys med film och julgodis :)

Fick ett julkort från Sofie <3 Vilket påminde mig om att jag inte fixat några att skicka... Hmm... detta måste åtgärdas. Får se om det blir den hemmagjorda varianten, som jag gillar bäst, eller den köpta, som iofs är smidigare men mkt tristare :P Jaja...

Lyssnar på en av mina absoluta favoritlåtar; I denna natt blir världen ny (från Carolas Jul i Betlehem II: I denna natt blir världen ny) och tycker det ska bli en väldigt rolig dag imorgon :D

Kanske hinner blogga imorgon förmiddag innan vi åker, får se om jag tar mig tid. Annars får ni ha en riktigt god jul <3




Från berg till berg
sprids sången i natt
Från by till by
skall världen bli ny
Dörrar sprängs upp
och murar rivs ner
när Kristus, vår vän
föds i var och en


Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0