Du har en egen syn på livet, snälla, låt ingen annan ta den ifrån dig!

2008-12-17@19:02:18
Detta var en av de fina rader jag fick av min filosofilärare på betygssamtalen idag =) Blev ett MVG i slutbetyg och jag är otroligt nöjd :D Hon älskade mitt sista hemprov, kändes hur bra som helst =)

Detta var då enda lektionen för dagen. var på Nicaraguamöte efteråt och pratade lite om kultur. Därefter åkte jag hem och fixade en ny vinterlayout på hemsidan. Bytte iofs bara ut bilderna, får fundera ut något nytt någon annan gång, om jag orkar.

Snart ska nog jag och jenny fota lite mer studiobilder =) Får väl se hur det blir :P

Två dagar kvar nu, ska bli så härligt!

Postat av: Emma

Grattis :D Själv fick jag nog bara ett VG..

2008-12-17 @ 19:32:54
URL: http://honeybii.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0