Fade away

2008-12-16@22:02:38
Börjar väl med en bild på resultatet av hårfärgningen (toningen, går ut om ett par veckor). Blev kastanjebrunt, med en grutta rött i alltså =)

Dagen var lugn och ett MVG på filosofiprovet är väl inte fy skam :D

Sista ridningen också.. Red min älskade Popcorn <3 Trevlig avslutning.

Jag känner att jag inte har något intressant att skriva, vet inte vad som hänt men ni får stå ut. Inspirationen kommer väl tillbaka, hoppas jag.


Puss på er <3











Once touched by pain
You're not the same
But time can heal
Your heart again
So let the clouds
That bring you down
Just fade away
Away

Postat av: Emma

Du ser söt ut :) är själv lite sugen på brunt hår, fast ngt mörkare men jag vet att jag kommer ångra mig på en gång så det är nog ingen större idé. ^^

2008-12-16 @ 23:40:41
URL: http://honeybii.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0