Måndag

2008-12-08@15:37:00

Och jag orkar verkligen inte komma på några mer fantasifulla rubriker så ni frå stå ut..

Måste plugga kemi idag, känns som om jag ligger efter en aning, var ju borta hela lördagen. Har prov på fredag, urk på burk. Sista provet innan jul iaf =)

Vi lämnade in vår hemsida idag i alla fall =) Lägger nog ut en bild på hur den ser ut här, när jag har fixat hem den hit =) Vi är nöjda i alla fall och den fungerar, det är huvudsaken :P Känns skönt att ha det ur världen, nu är det bara att börja om :)

Snöblandat regn över staden idag, inte mysigt väder att vara ute någon längre tid i. Tur att jag får låna bilen till curlingen ikväll =)

Nu blir det plugg.

Kram på er <3



Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0