Sovmorgon, efterlängtat!

2008-12-02@08:47:47
Var så frukatnsvärt trött igår så det finns inte :P Vi kom till webbdesignen en timme tidigare som vi brukar, fixade en grej och sen gick vi. Vi hade inget mer att göra och så hade vi pratat med läraren.. Härligt!

Hemma pluggade jag fysik, usch och fy på det... :S Och vid halv 7 åkte jag till curlinghallen. Tittade först lite på matcherna innan vår och vi spelade halv åtta. Isabell hoppade in istället för Linnea.

Vi mötte Zico och efter fyra omgångar ledde vi med 8-0 så de tackade för sig :P En stulen fyra i fjärde kändes bra.

Och om halsont kunnat döda skulle jag varit död för länge sen. Ett under att de hörde vad jag sa, låter typ som Darth Vader och hostar som jag vet inte vad.

Var likadan idag kan man ju säga... Kom precis hem från skolan och ikväll blir det fysikplugg och ridning.

Nu ska jag äta lite.

Postat av: Emma

Jag lider med dig vad gäller förkylningen! (Snälla smitta mig inte..) Kram <3

2008-12-02 @ 19:30:37
URL: http://honeybii.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0