Till dig <3

2008-12-11@17:14:02
Blev inspirerad av ditt fina inlägg och vill ge något tillbaka.
Detta är till dig, du vet vem du är <3



Knowin' you can always count on me
for sure
That's what friends are for

In good times
And bad times
I'll be on your side forever more
That's what friends are for


Det finns inte ord som kan beskriva vad du är för mig. Du har alltid funnits där för mig och du ska veta att jag alltid kommer finnas där för dig.

Jag minns fortfarande den där första dagen, jag minns den som igår. Ett minne som kommer vara för evigt.

Det finns så mycket jag vill ge dig som jag inte har möjligheten att göra. Det jag vill säga om dig går inte att klä i ord.
Du betyder så obeskrivligt mycket för mig och jag hoppas du förstår det.

Till min ängel!

Postat av: Emma

<3

2008-12-11 @ 23:12:14
URL: http://honeybii.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0