Dagen i ord och bilder

2008-07-06@22:55:38
okej okej... rubriken var en "snilleblixt" jag lovar att inte vara så klatchig mer :P
Jag har i alla fall varit hurtig idag, om än lite motvilligt. Vi cyklade till Engeltofta... det ni ^^ okej, tog bara en halvtimme men ändå.. jag hatar att cykla om jag inte har ett speciellt mål.. okej det där lät konstigt. men det är skillnad att cykla till skolan, till curlingen mm.. en annan sak att cykla, bara för cyklandets skull... men de fick med mig och jag fick med mig kameran :) Min tokar till syskon badade :O never säger jag!

Här är i alla fall lite bilder, jag vet, jag ska sluta prata... jag använde mig av +4 linsen idag, de små rackrarna skräms ju om jag kommer för nära... (nähä :O)

















Nu får det vara slut :P
Fler bilder finns på hemsidan om ni är intresserade... :)
Nu ska jag sova :)
God Natt!


Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0