Enegltofta och grodbesök...

2008-07-27@19:02:11

Det är så fruktansvärt varmt i solen just nu att man knappt står ut om man inte ligger på en strand... det går inte ens att sitta på vår altan, jo men med risk för värmeslag... över 30 grader i skuggan... SOMMAR :)

Var till Engeltoft på eftermiddagen i alla fall. Rätt så varmt i vattnet (jag kan ju säga att om JAG säger att det är hyfsat varmt så ska ni tro på det, jag badar inte vart om helst eller XD) Eller okej... varmt är kanske och ta i, skönt är nog ett bättre beskrivande ord :)

Under middagen fick vi även grodbesök... Emma, hoppas det här är en groda annars lär jag väl få veta det :P




Postat av: Emma

Så vitt jag kan se är det en groda, svårt att avgöra om man inte ser den röra sig dock. Men jag litar på dig :)

2008-07-27 @ 21:57:27
URL: http://honeybii.blogg.se/
Postat av: mim

Brukar tycka grodor är söta, men de här ser så slemmig ut tack vare grejerna som har fastnat på nosen hans. Euh! Men väldigt fin och detaljerad bild :)

2008-07-27 @ 22:44:26
URL: http://alfvina.blogg.se/
Postat av: Anonym

om du lägger upp en med sugrör så dödar jag dig.. eller ngt :P

2008-07-28 @ 20:57:10

Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0