Sommarvärme!!

2008-07-24@23:25:48

Varmast idag då :O
Synd bara att man gick i ridbyxor och stor t-shirt en stor del av dagen... VARMT!!!!!
Jag och Jenny var nämligen till stallet... jag red Donte och Jenny red Agda... som tur var så red vi ut = inte lika jobbigt som dressyr på banan... men det var varmt i alla fall...  men Donte är en underbar häst, så otroligt mysig :) <3

Blev bad sen på kvällen i alla fall, svalkande :)

Nu har jag typ fotoabstinens... jag känner att jag vill fota något annorlunda, typ som... antarktis :P närå... så extrema ska vi inte vara, men skulle det inte vara häftigt!!!??? jaja får väl se vad som händer...

Nu ska jag kika in på bilddagboken :)
tjingeling :)



Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0