Bästaste Popcorn <3

2008-06-10@22:45:14
Avslutning på ridningen idag <3
Red bästaste Popcorn <3

Vi red barbacka och jag var 100 % säker på att jag skulle trilla av men se där hade jag fel :P Jag både galopperade och hoppade barbacka utan att ramla :) *stolt* faktiakt första gången. Men så är ju popcorn så underbar också <3 synd att det är sista gången :/ 

Vi hade femkamp med grenar som snabbast runt ridhuset, hoppa en bana på kortast tid, stanna snabbast efter hindret och kortast trav över bommar :) Det var väldigt roligt faktiskt!

Nu ska jag ta och sova tror jag. Har iofs bara bangolf imorgon och börjar 9.40 men ändå :P

God natt på er!!

Jag och Popcorn <3
Ignorera min sits!!!!!!

 

Postat av: Emma

Så söta ni är :)

Vi måste hitta på ngt kul när jag kommer hem, Puss <3

2008-06-14 @ 22:51:17
URL: http://honeybii.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0