Helg

2008-06-19@23:14:07
Sista dagen på det här lägret då.. (feriejobb) eftersom det är midsommarafton imorgon är vi lediga då. Nästa vecka kör däremot det sista lägret igång och då blir det fullt ös igen :) Var till Fjärran idag, sen blev det Guitar Hero och biljard mm (biljard som jag för övrigt upptäckte att jag suger på XD men kul är det... känns som jag sagt det innan? jaja...)

Ska försöka ta mig ut i skogen eller ngt imorgon och fota lite... funderar dessutom på att köpa några närbildslinser... får se hur det blir med det... men vad jag sett har det blivit amazing photos med dem så jag är lite sugen :P Särsklit dyra är de inte heller :D

Nu blir det sovdags, snart, är ganska trött efter veckan. Jobbigare än man tror att leka hela dagarna... håller nog på att bli gammal XD

God Natt!


Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0