Jag dricker inte alkohol för jag vill veta när jag har roligt :P

2008-06-30@20:51:01
Var på Ockelbo marknad i söndags. Sånt är trevligt tkr jag :)
Fyndade lite grejor, bland annat ett linne ( me <3) och en t-shirt med samma text som rubriken. Passar mig perfekt :P

Idag hade jag körlektion vid elva tiden och sen ringde Emmy och frågade om hon fick köra mig hem. Hon tog nämligen körkort idag!! Grattis vännen =) Jag hade smsat och kollat om det verkligen var idag hon skulle köra upp och det var det, så efter min lektion blev jag hämtad av henne, hon var på stan hon också, och så åkte vi till henne. Vi hade allämnt trevligt och bla så metade vi i två och en halv timme :P det var väldigt mysigt. Vi satt på en fallfärdig brygga i regnställ medan regnet öste ner (inte hela tiden, bara mot slutet, annars var det uppehåll) och metade. Hade fisketävling också som jag lyckades vinna :P 8 fiskar mot 4... dock så släppte vi dem vi kunde...

Nu blir det väl slappkväll... får se om det blir film med syrran, tittade på Dum och dummare igår.

Förresten så har jag bytt layout på hemsidan, nu är det humletema... Checka in den om ni har lust www.lafleurphoto.webs.com  =)


Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0