Lördag

2008-06-28@20:11:51
Nu har mitt sommarlov börjat...på riktigt liksom :P sov 11 och en halv timme i natt så nu är jag utvilad ^^

Var på stan med mamma idag efter lunch och inhandlade två linnen, ett grått (nedan) och ett grönt, samt en svart tunika... dessvärre blev vi dränkta på hemvägen. eller rättare sagt på vägen från åhlens till bussen... sen kom det en bilist och blockerade vägen också... slask ^^



Jag har även fått hem bilderna jag beställde idag :) Beställde 130 bilder från Fujidirekt :) weeei!
Dessutom hade jag lite tråkigt coh grejade ihop den här:


jaja... nu ska vi kolla på film :)
tjingeling :D

Postat av: Emma

Nej men tre stycken favoritJessicor :D Jippie! Nu kan vi leka hela dagarna.

2008-06-30 @ 21:14:31
URL: http://honeybii.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0