Om golf, jobb och skolavslutning...

2008-06-11@20:14:59
Golfen var grymt rolig!!! Det gick helt åt skogen då jag missade bollen de flesta gångerna men ibland träffade jag faktiskt XD Skulle inte alls ha ngt emot att prova igen :P
Vid tvåtiden var vi på Estraden för syrrans skolavslutning. Hon slutade nian idag och på engelska skolan har de en speciell ceremoni likt den i amerika :P Hyfsat roligt att kolla på, lite tråkigt i längden då de är fem klasser och alla skulle få betyg mm så det tog närmare två timmar innan allt var klart...
Klockan fyra var jag på treffen för lite info ang feriejobbet som börjar på måndag. Vi fick all information vi behövde veta och detta tog ca 20 minuter. Därefter bar det av hemåt och där träffades mormor och morfar samt kusinerna... min kusin slutade nian igår nämligen, dock inte på engelska men det kanske ni fattade :P
Det var en trevlig kväll och de åkte för ca en halvtimme sen, fullt ös hela kvällen alltså...
Grymt skönt att vara ledig imorgon, lite mysko då vi slutar på fredag men jaja...
Nu ska jag ta och fixa med ngt annat. Kan tyvärr inte greja med bilder i ps eller ngt då min dator har fått ngt pissvirus och jag sitter vid familjens bärbara... och jag kan verkligen inte skriva på de här minitangenterna, trycker fel hela tiden... jaja jag lär mig väl...Dessutom håller mitt huvud på att ta kål på mig, grrr... men dagen har varit bra!! :D



Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0