Curlingavslutning...

2008-03-26@10:15:40
Kanske först ska tillägga att jag klippt mig idag :D

och så till saken... det var curlingavslutning igår kväll...
Vi mötte veteranerna i klubben, de var fyra lag och i fixade ihop fyra lag, dock blev det så att vi fick spela på tre och att min tränare och två till fick bilda ett till "ungdomslag" men det fungerade i alla fall :) Jag spelade med Moa och Linnea :)

Vi spelade matcherna på tre omgångar... Första matchen så vann vi med 3-0... de andra ungdomslagen vann sina matcher de också :) Vid fikat stod det alltså 4-0 i matchsegrar till oss :D

Andra matchen gick inte lika bra... vi förlorade med 5-3 :/ På grund av mig, som vanligt! Jag drog en halvmeter för kort på min sista sten och de kunde dra för en fyra :/ Förlåt...! Ytterligare två av ungdomslagen förlorade och när alla spelat klart var ställningen 5-3 till oss :)

Det var väldigt roligt det här :) Tyvärr visar det att säsongen är slut... iofs så ska jag ju tävla figur på söndag :S och sedan är det Bill Ross om lite mer än en vecka :D men sen är det slut :*(

Jag fick höra en väldgt rolig sak idag :) Hoppas ni inte tkr jag skryter nu :/ men jag måste få skriva av mig... jag blev så fruktansvärt glad :D
Efter första matchen när vi skulle tacka för matchen var det en av veteranerna som frågade mig om jag spelar i elitserien :D När jag sa att nej det gör jag inte så sa han att det kommer jag göra en dag :D
Det värmde :D Även fast jag aldrig kommer bli så duktig så är det kul att höra :)


Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0