Emma <3

2008-03-24@22:17:23
Det hade blivit problematisk idag om inte mamma kommit och väckt mig vid 11... vanligtvis brukar jag inte sova så länge men jag är ganska förkyld så jag får väl skylla på det...
Emma kom nämligen med bussen som var här vid halv ett-tiden... tänk om jag fortsatt sovit ett tag till... då hade det blivit mindre kul och mer stressigt.. men nu hann jag gott och väl ^^

Vi spelade Monopol och det var roligt :) Speciellt det där med blåmesen, tur att jag slapp båda gångerna ^^ En mindre rolig sak var att jag förlorade men man kan ju inte vinna varje gång... och som Emma skrev så var det varning för bestående knäskador efter att ha suttit på golvet ett par timmar, men det gick bra i alla fall... hoppas jag...

Det var väl det jag hade tänkt skriva för tillfället... kanske skriver mer senare men vi får se...
ha det så bra så länge :D


Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0