Lördag...

2008-03-15@19:30:33
Känner mig ganska lat... borde nog inte göra det med tanke på att det är pga av träningen som jag är lat ^^ har sån fruktansvärd träningsvärk efter gymet (torsdag+ fredag ) så jag typ haltar ...
Har i alla fall pluggat en del matte... den som uppfunnit prov kan inte ha haft ngt att göra :/ 80 sidor matte D!!!! derivator av cosinus och sinuskurvor i sammansatta produkter :S  Inte det man drömt om precis... Dessutom så har jag bakat tekakor ^^ För er som inte känner mig kan jag berätta att jag älskar att baka... gör det så fort jag får chansen :D Sen har jag även kollat på en del curling på curlingkanalen.se...

Det var väl min dag... näe förresten... måste väl kolla på melodifestivalen ikväll... vill se Björn och dessutom måste jag ju se hur det går för mitt lilla hatobjekt... för att undvika aggressiva reaktioner från folk undviker jag att skriva vem det är... men ni som känner mig vet ändå... Nu när inte Carola (the best of them all) är med :*(  så får man ju hålla på ngn annan och då är valet inte svårt... det blir Sanna... hon har en sån otroligt stark låt!!

Och Emma! Tack för det fina inlägget du skrev!! Världen bästa <3 (www.honeybii.blogg.se)

Ha det så bra så länge :)


http://youtube.com/watch?v=1HZNm-Wq1o8 När jag ändå är på gång kan jag ju tipsa om en underbar låt :)
Soundfactory Club Edit av One Love <3


Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0