Melodifestivalen

2008-03-15@22:21:58
Det blev ju ändå ganska bra till slut :) Melodifestivalen alltså... Carola skulle såklart ha vunnit!!! Det kommer jag alltid att tycka men nu när det inte blev så så blev det ju ett bra andra handsalternativ i alla fall...

Jag höll ju som sagt på Sanna... henns låt är så grymt stark! Hon kom i alla fall tvåa... Perellis låt var inte dålig den heller... Grattis till segern... !

Men det bästa var att lillplutten kom 8:a :D Helt rätt... Nu kanske jag får en del grymma kommentarer men det får jag ta... jag får faktiskt tycka vad jag vill... Helt rätt!! HAHA!

Nu ska jag ta och kolla på slutet av curlingmatchen... sen ska jag ta och sova lite :)

Hej svejs!

image11

Häggis för alltid <3


Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0