Sofie och curling

2008-03-21@18:04:14
Nu har jag inte skrivit på ett tag igen... men det beror på att jag haft besök från Leksand :D
Sofie som ska spela Bill Ross Trophy 4-6 april i Suundbyberg med oss var här från onsdag kväll tills idag :D

I torsdags förlje hon med mig till skolan och senare på kvällen tittade vi på Anne Franks dagbok, en helt underbar film men så hemsk...

Idag har vi spenderat större delen av dagen i curlinghallen.. Vi kom dit vid ettiden och började sätta sten vid 20 över... sen tränade vi till ca halv fem :D Patrik var där och tränade oss och vid halv tre kom två till så vi kunde spela match... vi torskade ^^
Vi tränade mycket slagningar och det behövs kan jag säga... jag kan inte slå :O och det är väldigt irriterande...

Vi ska nog träna igen på söndag... det är liksom första gången vi spelade tillsammans så vi behövde spela ihop oss lite så man vet på ett ungefär hur de andra sätter sten... och det gick bra... fast jag spelade som en kratta som vanligt :S Satte typ inte en sten...

Jaja... nu ska jag kolla bilddagboken... ikväll ska jag titta på Så ska det låta och jag tkr ni kan göra det också ^^ Den bästa av de bästa ska vara med:

*Carola Häggkvist*


Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0