Söndag...

2008-03-16@19:11:22
image12
Jag och min älskade kamera <3 Fujifilm Finepix s6500fd <3


Så var det söndag igen då... det enda bra med det är väl att om mindre än en vecka är det lov igen :D
Har varit i Valbo idag och inhandlat ett hårband som jag tänkt ha på curlingen... mitt hår är i vägen hela tiden men jag tänker inte sätta upp det i en tofs.. ser bara mongo ut... så det fick bli ett svart hårband istället... hoppas det funkar...

har även fotat lite idag :) Torkade blommor haha vilken fantasi ^^
Men här är i alla fall resultatet...
image13



image14

Måste väl plugga ännu mer matte... du vad jag ser fram emot det... eller inte... Fast om jag känner mig rätt så blir det inte så mkt plugg... har faktiskt pluggat en hel del innan idag så jag behöver inte få ångest... hoppas jag :S

Postat av: Emma

Den är söt den.. men den har lite trist namn. Jag tycker minsann att min lilla Rosa är bättre :)

2008-03-16 @ 22:16:45
URL: http://honeybii.blogg.se

Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0