Uppsala och Sofie :)

2008-03-19@18:45:51
Åkte till Uppsala med biologi breddning idag... Först var vi på Evolutionsmuseet och fick en guidad tur där... Sen gick vi till Biomedicinska centret i Uppsala och åt lunch samt lyssnade på en föreläsning om RNA. Vi fick även gå runt och kolla hur de som jobbar där har det...
Det var väl hyfsat i alla fall... mkt bättre än lektioner men man har ju gjort bättre saker...

Snart ska jag till tågstationen och möta upp Sofie :) Hon åker från Leksand och ska sova hos mig ikväll... Hon stannar över helgen tror jag men ska då sova hon en annan... jag ska ju bort på lördag... vi ska träna curling inför Bill Ross samt ha allmänt trevlig antar jag  :)

Nu ska jag väl ta och sluta skriva då... det är ett tag kvar till tåget kommer men vi ska till hallen först och lösa in ett kort så vi kommer in när vi ska träna ^^


Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0