Bara för att jag älskar min kamera :)

2008-05-16@22:34:10
image94
Jag bjuder på den där... :S



Fredag!!! Vilket iofs betyder plugghelg men sånt är livet...
Skrev iaf klart bilogirapporten på typ 11 sidor idag... tycker det är rätt lite jag skrivit men jag kommer inte på ngt mer så då får det väl vara då...

Kollade på talang ikväll och mina favoriter gick vidare :) Johan Wellton är ju grym och så är han ju från min hemstad :) Jag har sett honom flera gånger när han uppträtt och man tröttnar aldrig!!! :D

På söndag lär det blir uppdaterat skulle jag tro... ska vara fotograf på en tävling på ridskolan :) Hoppas bara det är sol ute annars får jag problem med ljuset i ridhuset :S Det är inte så värst bra ska ni veta och jag är inte så värst bra jag heller så det är ingen vidare bra kombination... men vi får se hur det går. Roligt ska det bli iaf :D

Tjingeling på er :)


Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0