Diverse

2008-05-07@17:42:14
oops nu har jag varit seg igen :S
Jag har inte skrivit på en vecka :/ ursäkta...
Jag har egentligen ingen speciell ursäkt, kanske bara att jag haft så mkt annat för mig...

Fredagen och lördagen på långhelgen tillbringade vi med alla kusinerna på mammas sida :) Vi var hos oss på fredagen och hos mormor och morfar på lördagen.. det blev flum som vanligt XD

Bilder från lördagen:

Alla kusinerna <3
Saknar er så!
image83

Flum :)
image84

Linnea, jag och Jenny.
image85

Har fler bilder men orkar inte lägga upp dem här... vill ni se dem så besök min bilddagbok



Nationellt prov i matte D igår... fyra timmar satt vi i aulan och plågades... närå så hemsk var det faktiskt inte, det var mkt lättare än jag trodde det skulle vara och hoppas på hyfsat betyg...



I söndags var jag och fotade på ett connemarastuteri (www.walsang.se). De hade ett underbart litet svart hingstföl med stjärn som bara var ett par dagar gammalt :D jättegulligt!!! Jag fotade som en tok ^^ as usual... Såklart hade de ett antal andra hästar där också varav två isisar <3 Ägaren ville ha bilderna till en hemsida sen :D *lycklig* Jag trodde inte hon skulle bli nöjd... de är ju inge vidare...

Här är några bilder iaf:

Hingstfölet
image86

Mamman
image87

Fölet
image88

Hästöga
image89

Jenny och Gondor
image90

Hästöga (färgen är INTE redigerad)
image91

Fölet
image92

Fölet och mamman
image93

Fler bilder hittar ni på min bilddagbok. Snart kommer bilderna även finnas upplagda på hemsidan men har inte tid för tillfället.


Ursäkta det otroligt långa inlägget, hoppas ni orkar läsa allt

Kramar <3

Postat av: Linnéa

Åhh vilka fina hästar, Gondor var verkligen fin, jag älskar cremello <333333333333333333333333333

2012-07-04 @ 15:32:22
URL: http://ponnietjejer.bloggplatsen.se

Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0