?????

2008-05-29@17:38:52
Kemiprovet var över på FEMTON minuter :O 7 lätta uppgifter bara :O jag var seriöst tvungen att kolla igenom provet ett antal gånger för att försäkra mig om att jag inte missat några uppgifter... hjälp... och det som jag har pluggat som en tok inför och varit så orolig för... ganska frustrerande nu när man kan allt annat som inte kom med... men men hellre för lätt än för svårt ^^

Vädret var verkligen ingen positiv sak idag :O Vi skulle vara UTE på styrketräningen och ha kondition/fys :O Vi höll på att svimma av värmeslag när vi sprang som tokar med stavarna upp för backar, ner för backar, hoppelihopp, och lite promenad :O jobbigt kan jag väl sammanfatta det som... det minsta man kan säga...

Sen har jag blivit lycklig idag också :D Fick reda på fysikprovet på magnetism som vi gjorde v 16 (:O) Jag hade ett av de bästa resultaten i klassen :D och jag som var 99% säker på IG :O *glad*

Nu ska jag väl gå ut i det fina vädret, som inte är emot mig just nu :P

kramar <3

Postat av: gabbi

vill du tjäna lite extra pengar? gå då in på min blogg och läs mitt senaste inlägg för mer information! ha de bra!

http://gabbifreak.blogg.se

2008-05-29 @ 17:59:52
Postat av: Karin

Undrar om vi också får så lätt prov O.O
Men säger att du fick nästan bäst i klassen så mycket? XD

2008-05-30 @ 00:11:55
URL: http://kakansliv.blogg.se

Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0