Fredag!!! :D

2008-05-23@21:44:36
Har bytt layout på bloggen... haha tröttnade på den gamla... gjorde jag ett nerbyte, eller vad tycks??

Har även bytt layout på hemsidan... ville ha en lite mer somrig där också... fotona på headern är btw tagna idag... lägger väl upp lite bilder från fotorundan här sen då...

Hade min PT-uppgift idag... gick väl sådär... är verkligen ingen ledartyp... sen kan jag ha pluggat in allt man kan plugga in inför själva redovisningen men sen kan jag inte ta för mig mer än jag måste :/  lite jobbigt men sånt är livet...

Sen hade vi ingen mer lektion, bara det att vi inte fik reda på det förrän efter vår nästan två timmar långa håltimme... men men... jag skulle iaf gå och träffa en ang ett extrajobb som jag btw fick :) Ska dela ut lite reklamblad på olika ställen... men tanke på att jag inte har mer än två veckors jobb så var det väldigt bra :)

jaja nu ska jag sluta tjata om en massa saker... här är en del bilder från dagens fotorunda...

image103

Ganska väldigt konstiga färger i den här bilden men lägger upp den iaf... kan väl knappast komma med ngt bättre ändå...
image104


image105


image106

image107


image108


image109


Det var väl ett urval av bilderna... fotade en del bara till ett biologiprojekt... ska göra ett bildspel nämligen, får se hur det blir, har iaf skrapat ihop 30 bilder...

Postat av: Emma

Nu sitter jag visserligen ute på altanen vilket gör att ljuset på min skärm inte är det bästa, men jag tycker den ser fin ut :) Den nya designen alltså.. ^^
KRAM

2008-05-24 @ 13:18:10
URL: http://honeybii.blogg.se

Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0