GD/GIF

2008-05-31@18:10:44
Klev upp vid sju för att vara med på invigningen av GD/GIF... brorsan ska vara med och jag ska fota :P  Mellan invigningen och längdhoppet så jobbade jag... blev nästan två timmars arbete... sen fotade jag när de hoppade längd och fortsatte jobba efter det. Bara två områden kvar nu btw (Strömsbro och Hagaström) de största men men...

Ska nog fota kulstötningen imorgon... hoppas jag inte är lika dum som idag bara... jag glömde motljusskyddet hemma :/  jag är ju korkad som får :S Fast iof så var det mulet när vi åkte och sen dök solen upp... men ändå, jag borde lära mig att alltid ha det med mig... utifall att liksom...

Förresten Karin; jag fångade dig på bild ;P

Nu ska jag kila.
Tjohej :P

Postat av: Karin

Skulle blivit förvånad om jag inte fastnat, utan lyckades hoppa bort ifrån fotot, faktiskt.

2008-05-31 @ 20:47:12
URL: http://kakansliv.blogg.se

Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0