Glad :D

2008-05-14@16:55:57

*GLAD*
Har fått två av mina bilder publicerade på två olika connemarahemsidor :D Lite gamla nyheter dock men jag har inte kommit mig för att skriva det...

Den ena finns på Wal´s connemarastuteris hemsida
www.walsang.se
Klicka på "Unghästar"
och därefter på Wal´s Rohan :D

Den andra bilden finns på
www.connemaraponny.org
Klicka på "Avel"
och nästan längst ner på sidan finns ett ställe där det står "Fölgalleri"
Bilden bredvid Wal´s Rohan är min :)

Förlåt, ni är nog inte ens intresserade... vara bara tvungen att skriva av mig :D Dessutom är det inte särskilt märkvärdigt... Jag är bara glad över att de vill använda mina bilder över huvud taget... trodde aldrig det skulle hända :O


Postat av: Emma

Hjärtliga gratulationer :)

2008-05-14 @ 23:02:55
URL: http://honeybii.blogg.se

Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0