Helg :P

2008-05-30@21:45:17
Slutade vid tio idag, hade bara styrketräning på Korpen. Vilket gick bra tkr jag, förutom det faktum att en gubbe glodde konstigt på mig och dunkade handen i en boxningssäck som hängde i taket typ bredvid maskinen jag höll på med... liksom bara stirrade lite konstigt, dunkade med handen och gick :O haha, ganska komiskt nu när jag tänker efter XD

Senare på eftermiddagen var jag på stan med syrran och mamma :) Jag köpte en bikini, inte precis planerat men sånt är livet... men tro inte att ni kommer få se en bild, jag tänker inte skrämma iväg de få läsare jag har ^^

Vidare till talang, som vanns av fel men ändå rätt person. Johan Wellton borde vunnit (han är faktiskt en av de få anledningar som gjorde att jag över huvud taget tittade) Han är helgrym :P
Vinnaren var grym hon också, väldigt duktig... men jag står fast vid Wellton!!!

Nu ska jag ta och sluta... ska väl sova snart antar jag. Ska vara fotograf på GD/GIF i helgen och ska vara på stadion vid åtta imorgon :S

Ha det bra!


Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0