Helgen...

2008-05-25@19:37:57

...har gått för fort :/
I går delade jag ut reklamblad i tre timmar, gick typ två och en halv timme (cyklade resten) = skavsår... men sånt är livet :P
Vi åkte dessutom till Uppsala med tanken att ballongflygningen som pappa skulle göra skulle bli av. Han fick flygningen av mamma i födelsedagspresent förra året :O och det har ännu inte blivit av, har försökt ett antal gånger men på grund av för kraftiga vindar har den blivit inställld... ALLA gångerna!!! Det blev inte av den här gången heller... vi fick iaf en tur till Uppsala...

Delade ut lite mer reklam idag, tyvärr tog reklambladen slut efter lite mer än en timme... ska "beställa" nya till nästa helg...
resten av dagen har spenderats ute på altanen, nästan iaf... pluggade kemi ett par timmar också...inne... fy alltså vad jag inte vill ha prov på torsdag... :S

Den senaste timmen har använts till att leka i photoshop (Jag vet, jag är inte normal XD). Blev bilder på mitt öga som jag experimenterade en del med och här är några av bilderna...

image111

image112

Nu ska jag väl kanske plugga lite mer kemi... ska iaf käka ett äpple ^^
Kramar


Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0