Kan jag få amputera huvudet?

2008-05-21@19:07:08
Ja det skulle kännas grymt bra faktiskt... Det gör så ont just nu att jag tror det ramlar av snart... och detta på grund av konditionstestet vi hade imorse... eller inte bara pga det iofs men det bodrig en hel del... Konditionstestet ja... det gick riktigt bra! för en gångs skull... min kondition är kass... jaja vi skulle springa i 30 minuter och för att få mvg skulle man ha en genomsnittspuls på 180... min låg på 185 :) Vilket resulterade i en dundrande huvudvärk och en värkande fot, som för övrigt kom sig av att jag springer i mina vanliga skor... påminn mig om att jag måste införskaffa ett par löparskor, annars går jag snart sönder...

Fick även höra en rolig sak på biologin. Lämnade in fenologirapporten idag och en av våra uppgifter var att fota stället och lite växter. Det uppdraget blev mitt ^^ Iaf så sa läraren att det var de finaste/bästa bilderna han fått med ett arbete någonsin :) Gissa om jag blev glad :) Haha bilderna är inte alls ngn att skryta med men kanske så är de hyfsade ändå... :O jaja glad blev jag iaf... kul när folk uppskattar mina bilder...

Nu ska jag skriva ett nytt inlägg med bilder från min och syrrans promenad i Boulognern för två helger sen :) vänta och se! ^^


Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0