Måndag

2008-05-26@20:49:51

Slutade vid elva idag då vi inte hade ngn matte... jag klagar inte ;D
Sen var det meningen att jag skulle plugga kemi hela eftermiddagen men jag om mig aldrig för så det blev bara ett par timmar... men jag ska väl läsa lite mer ikväll så får vi se... vill verkligen inte ha kemiprov :S jag veeet så säger jag om alla prov men jag är ingen provmänniska, men vem är egentligen det :P

Måste förresten skriva ihop det jag ska säga på biologiredovisningen på onsdag... jag ska bara berätta om vilka metoder jag använt och det är väldigt lätt men allt måste ändå vara förberett in i minsta detalj annars redovisar jag inte :O Då får jag panik :S

Förresten så fick jag med mig mamma ut på en promenix :P trallala...  gick iofs bara 4.3 km men det är bättre än inget...

jaja... nu ska jag sluta svamla, jag har en förmåga att skriva en massa onödiga saker när jag egentligen ska fatta mig kort...

Bye...

.

Postat av: Emma

Svammel är bra :) Och nästan lika gott som jordgubbar. ^^,

2008-05-27 @ 16:23:28
URL: http://honeybii.blogg.se
Postat av: Karin

Jag började 13.50 idag och 14.15 imorgon. Du slutar tidigt, jag har sovmorgon.. hänt förut? JAPP CX

2008-05-28 @ 15:55:19
URL: http://kakansliv.blogg.se

Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0