Nicaragua :D

2008-05-22@20:38:16

Ska troligen åka till Nicaragua på utbytesresa nästa år :) Runt sportlovet tror jag det blir! De kommer hit två veckor och vi är där två veckor :D Ska bli så fruktansvärt kul och väldigt intressant på samma gång :) *glad*
Har liksom inte fått så jättemkt info än men det kommer väl ^^ Det blir iaf tio pers som åker...

Träningsvärk, tralalala, träningsvärk :S
Dels efter konditionstestet igår men även efter ridningen, ridningen är värst tror jag... men det går väl över, var bara lite jobbigt på stykreträningen idag; fria vikter, helkroppspass, mkt ben... weeeei! (eller inte...) Ska iaf inte styrketräna själv imorgon, ska redovisa min pt-uppgift och ska träna två tjejer i gruppen... är redan nervös och om jag känner mig rätt kommer jag inte kunna sova idag :S hoppas det går bra.. det värsta som kan hända är ju faktiskt att de skiter i att lyssna på mig och den chansen är nog inte så stor med tanke på att min lärare kommer vara som en svans större delen av tiden... för att observera liksom XD Gör jag bort mig så gör jag bort mig men det finns inte så mkt att göra bort sig på... jag har liksom gjort det här styrketräningspasset ett antal gånger och kan det utan och innan... jaja får väl se... *asplöv*

Kramar till er <3



Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0