Bring me to life

2008-11-18@22:36:11
Åh, jag bara älskar låten! Bring me To Life av Evanescence Har lyssnat på den ända sen vi hörde den i BK, blev riktigt berörd av texten och bildspelet. Så underbart!





Färgade håret i söndags, fast bara halva. Funderar på att kanske tona håret i en lite rödbrun nyans, bara för att testa liksom...? Jaja, får se...

Härlig dag i alla fall, förutom det faktum att jag kunde fått sova en timme till... Vår filosofilärare var sjuk och vi satt där lydigt och väntade, första lektionen på morgonen, till slut kom en annan lärare och berättade att hon var borta... det var bara att vänta en timme på nästa lektion, lite surt...
Slutade halv ett efter en laboration på kemin som slutade i iskrig... hmm... Kanske inte det man väntade sig, eller?

Red Grabben idag, vi hade hoppning, åh, den hästen är en otrolig dröm att hoppa med! Helt otrolig mjuk och följsam, inte ryckig som Escape som gör att man flyger åt alla håll, haha ^^ Kul var det i alla fall. Inte många gånger kvar nu, ska sluta efter jul...

Fysikprovet närmar sig med stormsteg, åh, jag vill inte!

Postat av: Anonym

2008-11-18 @ 23:17:25
Postat av: Emma

Klart du ska färga håret rödbrunt! Kommer bli najs :) Ja det var surt, jag som var så himlans trötter -.-

Ska du sluta på ridningen?!

Åh, du måste läsa min blogg och lämna fantasifulla ideér till min senaste idé :D Puss <3

2008-11-18 @ 23:18:51
URL: http://honeybii.blogg.se/
Postat av: Emma

Var jag som råkade lämna en tom förresten.. oops! ;)

2008-11-18 @ 23:19:16
URL: http://honeybii.blogg.se/
Postat av: Jenny

himla bra låt du! :D

2008-11-23 @ 21:25:50

Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0