Elitserien =)

2008-11-22@23:35:47
Nu har jag fotograferat damernas Elitserie två dagar =) Torsdag och idag, lördag. Det har blivit en del bilder och jag ska dit imorgon igen :)

Bilderna finns på www.ckgranit.com och www.jessica.lafleur.nu men jag lägger ut några här också =) Kameran och objektiven har skött sig utmärkt! =)

Torsdagen den 20/11-08


















Haha bildbomb... Och det här är bara från första dagen :P Blev dock inte lika många bilder idag..

En sak inträffade som jag tyckte var ganska trevlig =) Jag lyckades fånga en i Norbergs lag i en lite annorlunda situation på bild... Efter matchen blev jag tillfrågad om jag ville skicka bilden till dem =)  Lite kul tycker jag =)

Jaja här är bilderna från:

Lördagen den 22/11-08















Det var de bilder jag hade tänkt lägga ut... Blir troligtvis fler imorgon :P Hoppas ni står ut ^^

Nu ska jag nog ta och sova. Ska vara chaufför åt Jenny och en kompis ca tio över åtta imorgon och efter det bär det av direkt till hallen =)

Kramar på er <3 I love you!


Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0