Ont i halsen

2008-11-24@07:13:29
Måndag morgon igen.. Är iaf glad att jag slipper fysikprovet som egentligens kulle vara imorgon =) Jag skriver det om lite mer än en vecka så jag har tid att plugga, bra!

Har ont i halsen vilket är dagens minus med stort m... Och jag ska skippa ikväll... Hmm... Tidig match i alla fall så man kan få gå hem och sovaaaaa =)

Gårdagen bjöd på curling, curling och ännu mer curling :D Perfekt! Tillbringade mer än sex timmar i hallen och fotograferade en hel del... =)







Nu ska jag äta fruskot, sen blir det skola... Tråkigt nog blir det buss... Fast iofs.. Kanske bra ändå.. I alla fall så ligger det en massa snö på bakcne, iaf en dm... Kanske blir en vit jul i alla fall...


Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0