Snart Södertälje

2008-11-28@11:05:34

Nu har jag packat det mesta, ätit lunch och fixat och donat en massa :P Och jag är så glad att jag slapp studiebesöket på lantmäteriet, haha :P Känner inte riktigt för det om jag ska vara ärlig... Fysikprovet i eftermiddag är inte heller en så oturlig miss, haha... Dessvärre lär jag plugga, plugga och åter plugga... Jaja..

Snart bär det av mot Södertälje... vet inte riktigt än när det blir men runt tolv halv ett skull jag tro... Kanske? :P Moa och gänget är i Sundbyberg och tävlar samtidigt, får se om i hinner titta in där ett tag =) Det ska i alla fall bli mycket trevligt =)

Nu ska jag borsta tnderna och byta om.
Hörs på söndag eller måndag

Kram <3



Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0