081014

2008-10-14@07:56:52
Ska snart åka till skolan, tänkte bara slänga in ett litet kort inlägg..
Jag och Sofie påbörjade vår hemsida på webbdesignen =) Vi har layouten i princip klar, färgerna samt headern ska dit och sen kanske vi måste modifiera några till saker... detta gjorde vi på tre timmar och vi har hela terminen på oss att bygga hela klart... men så ska ju texten dit också, och bilder!

Jag hann till curlingträningen i alla fall =) Och jag var inte där i sista minuten heller... iofs tog det ett tag att byta om men that´s the way it is... Träningen gick hyfsat, vi övade slagningar och dragningar... haha typ allt, men jaja...

Kemiplugg prydde (??) min kväll. Inte så kul kanske men det måste tyvärr göras...

Nu ska jag snart åka
//Jessica


Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0