Hemma igen

2008-10-09@19:24:12

Okej... det var ett tag sen, ca 45 minuter. I alla fall så har jag varit i curlinghallen på "fotouppdrag" :P Ett företag vard är och spelade och klubbchefen ville ha bilder till hemsidan :D Var där mellan ca halv fem och sex... fick en del bilder... tyvärr så dog canonen så jag fick ta fujifilmen men det gick lika bra, det är ju ingen dålig kameran precis :)

Nu ska jag greja lite med ckg:s hemsida och se om jag kommer åt filerna :P sen ska jag nog lägga in lite bilder =)

Det var kul att fot alite i alla fall... lär behöva en del träningen till elitserien =)

Har förresten kommit på att jag lär införskaffa ett zoomobjektiv med ett omfång mellan ca 28-105 eller liknande... mitt på 75-300 är lite tajt att fota curling med... får se hur det blir =)


Live
For the one I love
Love
As no one has loved
Give
Asking nothing in return

Free free to find my way
Free to have my say
Free to see the day

Be like I used to be
Like a wild bird free
With all of life in me


Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0