Höstlov =)

2008-10-25@18:31:06
Nu har jag höstlov =) Har varit lite seg med uppdateringar på senare tid men jag har haft fullt upp...
Pa-labben gick sådär, fick göra om förra veckan lab eftersom gelerna inte stelnat som de ska :S I alla fall så har jag numera ett fullt igentejpat pennfodral made by Sofie... Vi hade ine alls tråkigt.. nej, nej... autoklaven kommer ta död på oss en vacker dag!

Fredagskvällen/natten spenderades på BK med mina sötnosar =) Mycket trevligt, jag älskar er <3

Lördagen spenderades hos mormor och morfar med kusinerna =D Trevligt! Blev lite fotografering och jag antar att bilder kommer här snart när jag orkar fixa dem :P

Nu ska jag ladda in bilder från kameran och så ska jag snart äta...


Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0