Körlektion och dissektion...

2008-10-16@21:37:45
Var på körlektion imorse kl 9... missade fysiken men lediga körtider är ganska sällsynta nu så jag kände att jag måste ta den... Gick väl rätt bra =)

På biologin dissekerade vi hjärta och andningssystem (lungor, lyftstrupe, matstrupe mm) från en gris. ganska intressant faktiskt men lukten, den hade jag gärna varit utan... tur att de inte serverade lever till lunch efteråt för då skulle jag dött XD

har pluggat en del kemi idag, har prov imorgon och sen är det över =) Ska bli så grymt skönt, då kan jag koncentrera mig på trafikteorin sen...

Var även ute och fotade ett tag i eftermiddags, bilderna kommer i ett annat inlägg...




Don´t try to be somebody else
If you wanna find higher love
You´ll get it in return
To love you´r brother as yourself
There¨s no greater lesson to be learned

Postat av: Emma

Var det värre än fårhjärtat? hihi, torbjörn som nästan tuppade av.. :P

2008-10-16 @ 22:49:50
URL: http://honeybii.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0