Ny layout på hemsidan!!! =)

2008-10-23@18:34:46
Nu har jag kodat en helt ny layout till hemsidan, för hand =)
Första gången jag provade och jag älskar det =D Man har mycket bättre kontroll över hur resultatet blir, vilket jag gillar!



Är faktiskt nöjd! Får väl se hur länge det håller i sig bara :P Men det är mycket mer liv i den här tycker jag, och lite fler bilder att titta på så det inte bara blir en massa text =)


Dagen för övrigt har varit bra. Åkte till skolan för studentmössutprovning kl 9... så nu har jag bestämt hur min studentmössa ska se ut =)
Resten av dagen var jag ledig, var hemma och fixade hemsidan samt läste, skickade loggboken till min handledare m.m.

Det var allt för mig, glöm inte att kolla in hemsidan ;P
www.jessica.lafleur.nu

Kram


Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0