Filmkväll och övernattning =)

2008-09-20@18:31:58
Fredagskvällen tillbringades hos Emma tillsammans med kristin och Magnus =)
Vi tittade på film :)
Först ut var Barnhemmet...
Läskig som bara den, men jag är ju lite harig ^^ Skrek rakt ut ngn gång :P Sen gillade jag inte alls slutet, kändes fel och det var många obesvarade frågor. Hade valt ha det på ett annat sätt, eller i alla fall fått svaret på frågorna som, enligt mig, hade stor betydelse för filmens handling. Det var även en del övernaturligt med och sånt gillar inte jag...

Andra filmen vi såg var John Tucker Must Die :P Hade sett den en gång innan men den var lika kul i alla fall :P Lite uppfriskande skratt efter allt det hemska^:P

Sen kollade vi på tre avsnitt av Nile City... och nej, jag fattar inte vart de får allt ifrån :O Helt otroligt alltså XD

Vi somnade vid 5 för att vakna vid 11, jag ställde en klocka då jag var tvungen att åka vid ett. Frukost blev det vid tolv och sen blev det städning :P

Halv tre kom kusinerna och mormor och morfar på fika och tårta :) det var trevligt!!

Nu borde jag plugga men jag känner verkligen att jag inte orkar... måste gör det sen, är en liten del jag inte kan men provet är ju på tisdag så jag har några dagar till på mig.

Och jag är lycklig, så obeskrivligt lycklig! Hoppas verkligen det funkar, att det går igenom :D


Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0